Çarşamba, Mart 28

11 kisi 3 gun 4 gece


olay cok ciddi. 11 kisi kendilerini bir bilinmeze atmak uzereler.
sadece 10 gun kaldi.
3 gun 4 gece boyunca yuruyus, acik hava, oyunlar, yiyecekler...
keyifli bir hazirlik surmekte. devrime alisveris ve tasima isleri verildi.
devrim genc ve guclu bir yigit. turkiyenin karli daglarindan yeni getirildi.
baska bir yagiz genc kredi kartini feda ederek harcamalari yapti. omerden baskasi degil bu ! kendisi zannediyor ki bizler odemeyi vaktinde yapicaz...
ozkan ve tolga cengaverleri alisveris listesini yaptilar. tabi once menuden baslandi. 4 geceyi bilmem ama 3 gun boyunca sucuklu sandvic yenilecegi kesinlesti. macar seferinden hasta ve yarali donen bendeniz is olsun diye oyun ve calgi aletlerini toparlama ve tasima gorevini ustlendim. ikizlerde tabu vardi; bu hafta sonu zeynolarin tasinmasina yardim ederken bulusucaz - isteyim de getirsinler...
grubun kizlarina bir rehavet cokmus durumda; tik yok.
hele o iki cin kiz evren ve gulsah bir heyecanla bu siteyi kurdular. nerede yazilar ve taahhutler ?
sorarim size ey BGBF (birgezibirfikir) uyeleri; nerede kizlar ? (cemodan da ses yok??)

10 gun sonra
11 kisi
3 gun
4 gece
Allahim cok heyecanli, dayanamiycam ! korku filmi gibi

3 yorum:

Omer Hasret dedi ki...

Ben bile korktum... Acaba gitmesek mi?!?

Evren Yasa dedi ki...

ben de geziyordum ıbrahim, yeni geldim munihten, dun de st. gallendaydim.. bugun umarim atina yazisini bitiririm de post edebilirim.. bu arada ne isler becermissiniz ben yokken takdir ettim :)

Adsız dedi ki...

CEMAL CEMAL

ehm...
simdi sabah 07:00 de evi terkedip Hollanda Amsterdam yollarina dustukten sonra aksam Milanoya 17:00 de olan ucagin2 saat gecikmeyle kalkmasi beni cildirtmasi... neyse ozet olarak ev arkadaslaigimizda 6 ayimizi doldurduk IBOCAN, bu 6 ayin 3 ayinda "yurt" disinda olmama alistin saniyorum. bIr de buyuklerimizi soyle demisti: soz gum usse sukut altindir diye. konusmayi 2 yilda ogrendim. ama susmayi ogrenmek 30 yilimi aldi. yari Milanda toplantilar aksam amsterdama ucus. gece gorusuruz. pazara neden 13:00 Brunch party yapmiyoz? "herkeshler" davetli olsun? ciao bello e bueno notte di Milao